28 Kasım 2008 Cuma

Dizideki kahkaha sahnesi zorlamış

’Aşk-ı Memnu’ dizisinde sert ve hakimiyet sağlamaya çalışan ’Firdevs’i oynayan Nebahat Çehre, karakterle benzeşmediğini söylerken kahkaha atması gereken bir sahnede nasıl zorlandığını anlattı.

Habertürk’te Saba Tümer’in programına konuk olan Nebahat Çehre, Kanal D’de ’Firdevs’ rolünde oynadığı ’Aşk-ı Memnu’ dizisindeki bir kahkaha sahnesinde çok zorlandığını anlattı.

Dizideki Firdevs karakteriyle hiç benzeşmediğini söyleyen Nebahat Çehre, yetiştirilme tarzı nedeniyle kahkaha atamadığını belirterek sette yaşadığı ilginç bir anıyı şöyle aktardı:

"Bizde ayıp derlerdi kahkaha için. Bir de 19 yaşında ciddi bir adamla tanışıp evlendim. O yüzden kahkaha attığımı hatırlamıyorum hayatım boyunca. Dizide kahkaha atmam gereken bir sahne geldi. Dedim ki ’Ben yapamayacağım’. Hiç ben değilim o. Benim zaten oynadığım karakterle alakam yok. O herkese hakimiyeti falan, hiç öyle değilimdir. Ben teslimiyetçidir. Duruşumdan da ürküyor insanlar ve ben üzülüyorum. Demek ki ben kendimi gösteremiyorum. Gül, kahkaha atacaksın dediler. Kahkaha atmaya çalıştım ama o kadar komikti ki, kulağıma o kadar çirkin geldi ki başladım gülmeye. Benim kahkahama bütün set gülmeye başladı. Sonra zorlaya zorlaya biraz kahkaha atmaya çalışıyorum. Oyuncusun, mecbursun yapmaya. Biraz sesli gülüyorum kahkahadan sayılıyor."

Genç oyuncuları beğeniyorum

Son dönemin popüler ismi Beren Saat’in annesi rolünde oynayan Nebahat Çehre, genç oyuncularla ilgili düşüncelerini de şöyle anlattı: "Ben seviyorum o mixi. Yani yeni oyuncularla. Eskilerle yeniler bir hoşluk getiriyor. Kendi eski tecrübesiz hallerimi de görüyorum ama bugünkü gençler daha kavrıyorlar. Çünkü görsellik çok önlerinde. Çekimler daha uzun vadeli, daha teknik var, daha bilinçlilik var, daha kadrolar kuvvetli. Onun için çok yardımcı şeyler var tabi. İyiler, ben beğeniyorum. Önemli olan seyircinin karar vermesi."

Televizyon Gazetesi

Hiç yorum yok: