26 Temmuz 2008 Cumartesi

HAZAL KAYA TRENDY VE RÖPORTAJI

Hazal kaya hangi takımı tutuyor?

BEŞİKTAŞ
----------------------------------------------------------------

Seni Genco dizisiyle tanıdık başka dizi teklifleri içindenmi Gencoyu seçtin yoksa sadece Genco danmı teklif geldi?

BANA ÖZEL OLARAK BİR TEKLİF GELMEDİ
''GENCO'' İÇİN SEÇMELERE GİTTİM VE SEÇİLDİM

--------------------------------------------------------------------------
Oynadıgın dizi davranışlarında herhangi bir değişikliğe yol açtımı?

ÇOK BUYUK BİR DEĞİŞİKLİK OLMADI

-------------------------------------------------------
Hazal çok güzelsin bu guzelliğini neye borçlusun? (bu benim gönderdiğim soruydu)

ANNEME

---------------------------------------------------------------
GENCO'dan sonra yeni bir dizi yada sinema projen varmı?

YENİ BİR DİZİ PROJEM YOK.

-----------------------------------------------------------------------
Örnek aldıgın türk veya yabancı oyuncular varmı?

MARİON COTİLLARD
MELİSA SÖZEN
NİCOLE KİDMAN

------------------------------------------------------------------------------
Genco dizisindeki Özge asi ve rock dinleyen bir kız.Peki hazal roluyle bagdaşıyormu?

ÖZGE ROCK DİNLİOR VE ÇEVRESİNDEKİLER ASİ OLDUGUNU SÖYLÜYOR. AMA BENCE ASİ BİR KIZ DEĞİL.BENDE ASİ DEĞİLİM.

------------------------------------------------------------------------------
Hiç sinemada oynamayı düşündünmü?Genco dizisinden sonra ne yapmayı düşünüyorsun?

DÜŞÜNMEZ OLURMUYUM HİÇ! EN BUYUK İSTEGİM BİR SİNEMA FİLMİNDE OYNAMAK....
DİZİ FİLM BİTTİKTEN SONRA EĞİTİM İÇİN İTALYA'YA GİDECEGİM.

--------------------------------------------------------------
Kaç yaşındasın ve mesleğe kaç yaşında başladın?

OYUNCULUĞA İLK OLARAK 15 YAŞINDA BAŞLADIM.18 YAŞINDAYIM

------------------------------------------------

Oyunculuğa nasıl karar verdin?

KÜÇÜKLÜĞÜMDEN BERİ SİNEMAYA ÇOK GİDERİM.SANIRIM ONDAN DOLAYI.FİLM SEYRETMEYİ ÇOK SEVERİM.

-----------------------------------------------------------------------
Genco'dan başka bir dizide oynadınmı?

İLK OYNADIGIM DİZİ FİLM ''ACEMİ CADI''YDI.

-------------------------------------------------------

Tarzın genco dizisindeki gibimi?Oyunculuga ilk adım atışın ne şekilde oldu?

BENDE ÖZGE GİBİ ROCK DİNLERİM.İLK OLARAK REKLAMLARDA OYNADIM.

-------------------------------------------------------------------

röportaj


Rock müzikte kendinimi buluyorsun yoksa müzik güzel geldiği içinmi dinliyorsun?

ROCK MÜZİK BANA GUZEL GELİYOR


Hazal Kaya Söyleşisi
"Genco" dizisinde gönlünü taksi şoförüne kaptıran Hazal Kaya, hayran kitlesine şoförleri de ekledi.

Hazal Kaya, "Genco" dizisinde ailesini depremde kaybeden, kendisini evlat edinen yeni ailesiyle mutlu mesut yaşarken gönlünü taksi şoförüne kaptıran bir üniversite öğrencisini canlandırıyor. Tempo dergisine konuşan genç oyuncu, bu rol sayesinde hem adını duyurduğunu hem de ’taksicilerin yengesi’ olduğunu söyledi. Henüz çocukken hayal etmeye başladı film setlerini... 2006’da, yani henüz 16 yaşındayken de bir oyunculuk ajansının kapısını çaldı. Sonra büyülü dünyanın kapıları bir bir açılmaya başladı kendisine... Hazal Kaya, şimdi İtalyan Lisesi’nde okuyor. Bu okul, hedefi açısından iyi bir seçim. Çünkü o, bir noktadan sonra bütün hünerini İtalya’da göstermek niyetinde... En çok da Ferzan Özpetek ile aynı seti paylaşmayı hayal ediyor. "Taşların Sırrı" dizisinin Bengü’sü, "Genco" dizisinin Özge’si, televizyon seyircisi tarafından sevildi, benimsendi. Ama en çok da taksi şoförlerinin gözdesi, hatta bir bakıma ’yengesi’ oldu.

Hazal Kaya nereli?

- Gaziantepli’yim. Ailem yıllar önce üniversite okumak için buraya gelmiş.

Memlekete gidiyor musunuz?

- Arada sırada gidebiliyorum. Okul ve set arasında koşturmaktan pek vaktim olmuyor.

Gaziantep’in yemekleri dillere destan... Siz hangi yemeği seviyorsunuz?

- Hepsini çok seviyorum. Beyran adında bir yemekleri var. Ona bayılıyorum. Yemek konusunda kendimi hiç frenleyemem. Gaziantep’e gidince, rahat üç-dört kilo alıyorum.

15-16 yaşından bu yana sektörün içindesiniz. Memnun musunuz?

- Bu işe erken yaşta başlamaktan pişman değilim. Yaşıtlarım ÖSS’ye girip, kendini hayata hazırlamaya çalışıyor. Bense yolumu şimdiden çizdim. Dizilerde oynamak benim için tecrübe oldu. İlerisi için büyük hedeflerim var. Okulum devam ediyor, ikisini bir arada yürütmek kolay olmuyor. Şu an oyunculukta emekliyorum.

Aileniz, oyuncu olmaya karar verdiğinizi söylediğinizde ne tepki verdi?

- Onlar benim en büyük destekçim. Onların onayı olmadan bir şey yapmam çok zor zaten...

İtalyan Lisesi’nde okuyorsunuz. İtalya’ya gidip, Ferzan Özpetek ile çalışmak istiyorsunuz. Nedir bu İtalya sevdası?

- Bazı yönetmenler, filmlerinde toplumsal gerçekliklerini, bazıları ise kişisel gerçekliklerini yansıtırlar. Ferzan Özpetek’in insanı anlatışı çok etkiliyor beni.

"Genco" dizisinde taksici Ahmet’i seviyorsunuz. Taksicilerin sevgilisi olmuşsunuzdur...

- Hiç sormayın! Neler geldi başıma neler... Bir gün okuldan çıktım. Diziye yetişmem lazım. Taksi çevirdim, "Yok, abla götüremem" dedi. İkinciyi çevirdim, o da aynı şeyi söyledi. Üçüncü taksici de "Alamam" dedi. Sonra döndü, bir daha baktı. "Sen bizim yengemizsin. Gel, götüreyim yenge" dedi. Bir keresinde de okula yetişmeye çalışırken taksiye bindim. Taksici, "Yenge, Ahmet almaya gelecekti; ama saat çok erken" dedi. Taksicilerin yengesi oldum anlayacağınız.

Sevdiğim için her şeyi yaparım

Dizide canlandırdığınız Özge gibi siz de kendi kültürünüzden olmayan biriyle aşk yaşar mıydınız?

- Başıma gelmeden bilemem.

Sevdiğiniz kişi için her şeyi yapar mısınız?

- Aşkı henüz yaşayamadım. Ama sevdiğim kişi için her şeyi yaparım. Gözü karayımdır.

KENDİNDEN BİRAZ BAHSEDER MİSİN?


1990,G.antep doğuluyum.İtalyan Lisesi'nde okuyorum.Bu zamana kadar reklam filmlerinde oynadım ve br kaç dizide konuk oyuncu olarak yer aldım.Şimdi de'genco''da oynuyorum.Ekol Drama'da eğitim aldım.

OYUNCU OLMAYA NASIL KARAR VERDİN?

''Hep küçüklüğümden beri istiyordum'' diyorum; ''Zaren küçüksün'' diyorlar. Gerçekten de küçükken siinemaya gittiğimde ;''Birgün orada benolacağım'' diyordum.Sonra bu konuda eğitim almaya karar verdim, kursalara gittim. Üniversitede de İtalya'ya gitmeyi düşünüyorum.

DİZİDEKİ ÖZGE'YLE ARANIZDA BENZERLİK VAR MI?

Aynı yaşlardayız Özge'yle. O yüzden duygular aynı.Bazen saçma sapan, asi tepkiler veriyor.Ozaman benzerliklerimiz ortaya çıkıyor.Ama arada çok farklılıklar da var.Özge geçmişine dair bazı tramvayları yaşıyor.Bu çok önemli.''O yüzden büyük benzerlikler taşıyoruz'' diyemeyeceğim.

BÜYÜK TRAMVAYLAR YAŞAYAN BİRİNİ OYNAMAK SENİ ZORLUYOR MU?

Evet bazen zorluyor. O acıyı yaşamadığım içn nerede, ne tepki vereceğimi bazen kestiremiyordumAma zamanla Özge bana, ben Özge'ye alıştık.Setteki ağabeylerime, ablalarıma danışarak bunların üstesinden geliyorum.

OYUNCULUĞU NASIL TANIMLARSIN?

Oyunculuk bence aşk.İçinde o aşk olmayan bunu yapamaz.Bazen 24 saat çalışıyoruz.Bu işi sevmeyen biri bu koşullara dayanamayabilir.

HAYATIN BOYUNCA OYUNCULUĞU SÜRDÜRMEYİ DÜŞÜNÜYOR MUSUN?

Evet.Sadece oyunculuk yapmayı düşünüyorum.En azından şimdilik böyle.Ben bundan üç sene önce ''Sanat tarihi okuyorum oyunculuğu hobi olarak yaparım.'' diyordum, ama öyle olmadı

OYUNCULUK VE OKUL AYNIANDA SENİ YORUYOR MU?

Çok yoruluyorum.Sabah 08:00'dan akşam 16:00'a kadar okuldayım.Oradansete gidiyorum.Geç saatte dönüyorum.Ama bence değiyor.Bunlarınhepsi benim çin tecrübe.''Genco'' benim için çok önemli bir basamak.İyi bir yerden başladığımı düşünüyorum.

AİLEN BU İŞE TEPKİ GÖSTERMEDİ Mİ?

Bu dizi yaz dizisi olarak başladı.Ailem de;''Yazın yapar kışa biter'' diye düşünüyordu.Dizinin uzayacağı belli olunca annem benimle bir konuşma yaptı.Ben normalde tembel bir öğrenciyim.Annem de kendime ne kadar güvendiğimi sordu.Ben de anneme oyunculuğa devam etmek için derslerime çok çalışacağımın sözünü verdim.Şimdi hayatımda hiç çalışmadığım kadar ders çalışıyorum.

DERSLERİNİ ENGELLİYOR MU BU ÇALIŞMA TEMPOSU?

Engellemiyor.Ben engellemesine izin vermiyorum daha doğrusu.

ÇEVREDEN NASIL TEPKİLERALIYORSUN?

Çok iyi tepkiler alıyorum.Okulum Beyoğlu'nda.Artık insanlar İstiklal'de yürürken 'Özge' diye sesleniyorlar.Kötü bir tepki görmedim bu güne kadar hiç.Ama bazen ''Ben Özge değilim'' diyesim geliyor.

BİRDEN BİRE İŞİN ZİRVESİNE ÇIKMAK SENİ KORKUTMADI MI?

1 senedir zaten ben reklamlarda oynuyordum.Dizilerde konuk oyuncu olarak oynadım.Bu benim beklediğiim bişeydeğildi.Ama bunlar beni çok sevindirdi.Benim için önemli olan başrol oynamak değil, karakterin renginin ve derinliğinin olması önemli.Özge'nin geçmişini hatırlayamaması, ailesiyle olan sorunları bu karakterin derinliğini veriyor.Artık senaryoyu okuduğumda zorlanmıyorum.''Özge bu tepkiyi verir'' diyebiliyorum.

ÖRNEK ALDIĞIN İSİMLER VAR MI??

Melisa Sözen'i çok beğeniyorum.Benden 5 yaş büyük zaten.Bazen;Ü''bende 5 sene sonra böyle olur muyum '' diye düşünüyorum.Binnur Kaya'yı çok beğenirim.Herkes onun için;''çok komik bir kadın'' diyor.Ama benceçok başarılı bir drama oyuncusu.

BEĞENDİĞİN DİZİLER VAR MI,''HATTA BU ROLÜ BEN OYNAMALIYIM'' DEDİĞİN...

''Bıçak Sırtı'nda'' bir bölüm bile olsa oynamayı çok isterdim.Çünkü çok başarılı bir kadro.

DAHA ÖNCE''ACEMİ CADI, SILA, TAŞLARINI SIRRI'' DİZİLERİNDE OYNADIN. BU DİZİLERİN SANA GETİRİLERİ NELER OLDU?

Set nasıl bir yer, orda ne yapılır,insanlar nasıl çalışır bunları öğrenmeye oralarda başladım.Kamera karşısında çok rahat olmayı orada öğrendim ve bu çok önemliydi benim için.

GENCO DİZİSİ BİR SEZON DAHA DEVAM EDERSE SENDE DEVAM EDER MİSİN?

Evet devam ederim.Bir kere insanları yarı yolda bırakmam.Dediğim gibi hayatımın geri kalanında da oyunculuk yapmayı düşünüyorum.Bu iş benim için özel bir iş zaten, bırakmak istemem.

GENCO DİZİSİNDEN SONRA SENCE SENCE OYUNCULUK TEKLİFLERİ ARTACAK MI?

Ben''Genco''dan sonra yurtdışına gideceğim için başka bir diziyi zaten kabul edememTürkiye'de devam edebilmem için vakit yok.İtalya'ya gideceğim orada da ne yaparım bilemiyorum.

HAYATININ BAŞROLÜNDE KİMVAR?

Ailem ve kedim Pakize var.Kedim bir tuhaf; onun bir kişiliği var bence.

İLERİYE YÖNELİK PLANLARIN NELER?

Hergün daha da büyüyüor planları.Avrupa sinemasında oyunculuk yapmak isterim.Hollywood değil benim isteğim.Para sektörüne girmek istemiyorum.Gerçekten sanat yapılan yerde çalışmak isterim.

ERKEKLERDE DAYANAMIYORUM DEDİĞİN ÖZELLİKLER VAR MI?

Kıskanç erkeklerden nefret ederim.Ama bu sadece erkeklere özel değil.Kimsede bu huya dayanamıyorum.

EKLEMEK İSTEDİĞİN BİRŞEY VAR MI?

Benim hakkımda oluşturulan internet sitelerine ve yazılan herşeye çok teşekkür ederim.Bazen moralim bozulduğunda açıp okuyorum müthiş moral oluyor bana.Onların varlığı çok iyi geliyor bana. Smile Smile Smile Smile Smile

14 yorum:

Adsız dedi ki...

seni bukadar güzel kılan ve olgun davranıslarını neye borclusun

Adsız dedi ki...

senı begenerek izliyorum yanlız ben otuli hayranlarınız gıbı sızı seyretmıyorum tek kare bıle kacırmadan seyredıyorum

Adsız dedi ki...

hazal mı desem yoksa yani yanına başka şeylerde eklemem gerekiyomu bilmiyorum eğer gerçekten sizinle yapılan bu röportajlar doğruysa ne olur benim msn me ileti yazarmısınız lütfen sizden rica ediyorum lütfen ne olur gerçekten kötü bi niyetim yok gerçekten sadece bu röportaj ların gerçek olduğunu anlamak için bizim gibi sıradan kişilerin senin gibi biriyle konuşması ilginç geldi msn mi buraya yazıyorum ve senin iletini bekliyorum ama gerçekten senin olduğunu bilmem için kendine özel bişe yazarsan memnun olurum bunu çok istiyorum lütfen bulutyar@hotmail.com adresim.

kaptan_366@hotmail.com dedi ki...

Ne diyim ki hem güzel hem yeşil gözlü:)) üstelik BEŞİKTAŞ lı ALLAH tan daha ne istenirki:)) ŞAKA Bİ YANA ŞOK TATLISIN ALLAH nazarlardan esirgesin ....

burak hazal dedi ki...

ben seni genco dizisi başladığından beri çok seviyorum ben 14 yaşımdayım nolur benim msn mi ekle bir ileti yaz hiç bir kötü niyetim yok sadecene bir ileti ondan sonra silersin sadece senin le 1dk konuşsam yeter seninle ilgili kaç tane video yaptım bir gün videonu izlerken gözümden yaşlar geldi şimid de geliyo bu yorumu yaparken nolur beni ekle bir ileti yaz sadecene
black_x81@hotmail.com adresim

Adsız dedi ki...

ne diye başlasam hiç bilmiyorum röportajın da yorumlarımzı okudunu sölemişsin bende bi ümit yazıyım dedim ben 14 yaşımdayım seni genco dizisi başladığından beri çok seviyorum msn mi versem eklermisin hiç bir kötü niyetim yok sadecene seni çok seviyorum. Birgün senin videoların izlerken gözümden yaşlar geldi işte o an seni ne kadar sevdimi anladım işte şimdi de oldu aynı şey ben bu duyguyu tek sende buldum nolur msn adresimi ekle seninle 1 dk konuşsam yeter hiç bir kötüniyetim yok hem insan sevidine bişe diyebilirmi
black_x81@hotmail.com adresim

burak hazal dedi ki...

ne diye başlasam hiç bilmiyorum röportajın da yorumlarımzı okudunu sölemişsin bende bi ümit yazıyım dedim ben 14 yaşımdayım seni genco dizisi başladığından beri çok seviyorum msn mi versem eklermisin hiç bir kötü niyetim yok sadecene seni çok seviyorum. Birgün senin videoların izlerken gözümden yaşlar geldi işte o an seni ne kadar sevdimi anladım işte şimdi de oldu aynı şey ben bu duyguyu tek sende buldum nolur msn adresimi ekle seninle 1 dk konuşsam yeter hiç bir kötüniyetim yok hem insan sevidine bişe diyebilirmi
black_x81@hotmail.com adresim

Adsız dedi ki...

ne diye başlasam hiç bilmiyorum röportajın da yorumlarımzı okudunu sölemişsin bende bi ümit yazıyım dedim ben 14 yaşımdayım seni genco dizisi başladığından beri çok seviyorum msn mi versem eklermisin hiç bir kötü niyetim yok sadecene seni çok seviyorum. Birgün senin videoların izlerken gözümden yaşlar geldi işte o an seni ne kadar sevdimi anladım işte şimdi de oldu aynı şey ben bu duyguyu tek sende buldum nolur msn adresimi ekle seninle 1 dk konuşsam yeter hiç bir kötüniyetim yok hem insan sevidine bişe diyebilirmi
black_x81@hotmail.com adresim

burak hazal dedi ki...

ne diye başlasam hiç bilmiyorum röportajın da yorumlarımzı okudunu sölemişsin bende bi ümit yazıyım dedim ben 14 yaşımdayım seni genco dizisi başladığından beri çok seviyorum msn mi versem eklermisin hiç bir kötü niyetim yok sadecene seni çok seviyorum. Birgün senin videoların izlerken gözümden yaşlar geldi işte o an seni ne kadar sevdimi anladım işte şimdi de oldu aynı şey ben bu duyguyu tek sende buldum nolur msn adresimi ekle seninle 1 dk konuşsam yeter hiç bir kötüniyetim yok hem insan sevidine bişe diyebilirmi
black_x81@hotmail.com adresim

Adsız dedi ki...

ya bende bir kızım ama sen çok amaçok güzel bir kızsın o internete koyulanların hepsinden daha güzelsin süpersin devam et...HAZAL KAYA

1-t4n3m dedi ki...

Hazal rolünü süper oyniorsun cok profesionellsin
aslinda hic bu tarz dizilere bakmazdiiim ama senin o GÖZLERIN insani tv bagliooor ve mecbuuur bakiooorum xD
kib bye :)

1-t4n3m dedi ki...

Hazal rolünü süper oyniorsun cok profesionellsin
aslinda hic bu tarz dizilere bakmazdiiim ama senin o GÖZLERIN insani tv bagliooor ve mecbuuur bakiooorum xD
kib bye :)

o dizi de bana da roll verin izleme rekoruuu 40% artsiiin haha

Adsız dedi ki...

hazal kaya benim msn me ileti gönderin sizi çok seviyorum zaten İstanbul'a gelmiştim 1 kaç kere şimdi yazın yine gelicem ve sizi görücem .çok heyecanlıyım .dayım 2 3 tane sanatçı gördü o duyguyu ben de yaşamak istiyorum . yakındı belki sizi' U da görebilim

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar,
ben hazal kaya .
sizleri gerçekten çok seviyorum yorumlarınız beni çok mutlu ediyor .. canım sıkıldığı zaman açıyorum laptopumu hepsini okuyorum ve mutlu oluyordum sizleri ve tüm hayranlarımı çok seviyorum sevgiyle kalın ...