27 Temmuz 2008 Pazar

Hazal Kaya Kanal D Home Video Röportajı

Hazal Kaya Kanal D Home Video Röportajı



HAZAL KAYA (Genco)


DVD arşiviniz var mı?
Öyle övünecek bir arşivim yok. Ben daha çok sinemaya gitmeyi tercih ediyorum. Sinemada çok beğendim filmlerin DVD’lerini alıyorum.

DVD alırken hangi özelliklerine bakıyorsunuz?
Yönetmen, senaryo ve bonus diskine.

En sevdiğiniz üç DVD film?
Dört tane söyleyeyim: Hayat Güzeldir (La Vita � bella), Dönüş (Volver), Kadın Kokusu (Scent of a Woman), Leon.

Sizi en çok güldüren filmler neler?
Harry, Sally ile Tanışınca (When Harry Met Sally), İçimde Biri Var (Innerspace)

Sizi en çok ağlatan filmler?
Yeşil Yol (The Green Mile), Sol Ayağım (My Left Foot), Kusursuz Dünya (Perfect World).

Almayı düşündüğünüz DVD’ler neler?
Ferzan Özpetek’in Bir Ömür Yetmez’i ve Kefaret (Atonement)

Kanal D Home Video

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hazal canm sadece senin için gencoyu ve şuan aşk-ı memnuyu izlioirm sana bitiorm

Adsız dedi ki...

yaa hazal senii çooooooooooooooooook seviyorum favorimsin dizini de hiç kaçırmadan izliyorum dizide nihal ve behlül'ün evlenmesini çoooooooooook istiyorum umarım öyle olur ayreten kıvanç tatlıtuğ çoooook yakışıklı hazal'da çooooook güzel sizleri çoook seviyorm

Adsız dedi ki...

hazal kaya seni çok ama çok seviyorum biliyorum sana ulaşmam imkansız ama senin eli tutup gözlerine yakından bakmak için herşeyimi verirdim

Adsız dedi ki...

Slm hazal ben bulgasitan dan asan 20 yasindayim besiktasi tutuyorum oyuncuyum skype n varsa bana ulas skype adim asan_can1 senden cok oslaniyorum arkadas olcamizi dusnuyorum seni seviyorum

Adsız dedi ki...

Slm hazal ben bulgasitan dan asan 20 yasindayim besiktasi tutuyorum oyuncuyum skype n varsa bana ulas skype adim asan_can1 senden cok oslaniyorum arkadas olcamizi dusnuyorum seni seviyorum