26 Temmuz 2008 Cumartesi

Hazal Kaya Okul Resimleri


38 yorum:

Adsız dedi ki...

hazal böğlede çok güzelsin ya seninle tanışmak ne güzel olurdu(((:

Adsız dedi ki...

hazal kaya sımdı bu yazılarımı ıı oku ben senı ne zamandan berı arıyorum ne olursun yalnıs anlama benı crayz_frog87@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hazal kaya senin hayranınım ne olur lütfen msn adresimi al ne olur crazy_dranger_25@hotmail.com

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum hazal kaya sana kaç senedir hayranım her yerde resmin var mnnemi eklermisin sahin__burak@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hazalllcım sn bnm herşeyimsin seni seviyorum bu yorum dikkate al!!!

Adsız dedi ki...

iiü

Adsız dedi ki...

lütfen beni msn ekle lütfen hazal kaya aşık kız alara alara_1990xx@hotmail.com seni seviyorum mustafa

Adsız dedi ki...

hazal aşk-ı memnu dizisini sadec vesadece senin için izliyom tek isteğim seninle tanışmak sadece seninle yürümek için nelerimi vermezdim inşallah senin o güzel yüzünü görebilirim bu yalan hayatta

Adsız dedi ki...

BeNim Ki SaDEce plotonik aşk Ama Pi pRagrama çıkarsan emin ol sEni arayıp TanışıCam Emin ol:):)

ahmet dedi ki...

SeNi Tanımak isterİmeger pi prAgRma çıKarsAn SeNi araRım hazal:):)

Adsız dedi ki...

SeNi Tanımak isterİmeger pi prAgRma çıKarsAn SeNi araRım hazal:):)

Adsız dedi ki...

SeNi Tanımak isterİmeger pi prAgRma çıKarsAn SeNi araRım hazal:):)

Adsız dedi ki...

Hazal KAYA, GENCO ' da ve Aşk-ı Memnu da izledim..Kısa sürede sebebini bilmediğim bi elektiriklenme oldu sana karşı.GErçekten yaptıgın roller de senın kadar guzel..Öyle saf ve temissin ki ;) Tanışmak istiyorum.
efy.bL@hotmail.com eklermisin:(

Adsız dedi ki...

Ne çok sevenenın var, bende bunlardan biriyim.. Gerçekten dolabımda duvarlarımda senden olusmakta..Yaptıgım rolller bi harıka sende oylesın 2 sı olunca super oluyorsunuz saf ve temız.. Kendıne ıyı bak.

efy.bL@hot..

Adsız dedi ki...

HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA canlarım bende sizi çok seviyorum aşk-ı memnuyu buykadar seviyormusunuz ama size çok kötü bir haberim var ben dizidiziden çıkacam ekelemk isteyenler MSN VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM hazal.kaya_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA canlarım bende sizi çok seviyorum aşk-ı memnuyu buykadar seviyormusunuz ama size çok kötü bir haberim var ben dizidiziden çıkacam ekelemk isteyenler MSN VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM hazal.kaya_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA canlarım bende sizi çok seviyorum aşk-ı memnuyu buykadar seviyormusunuz ama size çok kötü bir haberim var ben dizidiziden çıkacam ekelemk isteyenler MSN VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM hazal.kaya_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA canlarım bende sizi çok seviyorum aşk-ı memnuyu buykadar seviyormusunuz ama size çok kötü bir haberim var ben dizidiziden çıkacam ekelemk isteyenler MSN VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM hazal.kaya_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA BEN HAZAL KAYA canlarım bende sizi çok seviyorum aşk-ı memnuyu buykadar seviyormusunuz ama size çok kötü bir haberim var ben dizidiziden çıkacam ekelemk isteyenler MSN VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM hazal.kaya_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ıhfasphfasphfpashfpishafphaspifhasphfpsaohfposahfpohaspofihpasohfpsafs

yorumlara bak yarabbi koptum yaa asfpohsapfhaspofapshfpoashfpashfaso
cep numaranızıda verin lan sms atar geceleri falan afsği,jasfğjasğfjasğjfağsjfğasofğas

chiker dedi ki...

lütfen benim MSN Benim Türkçe konuşan yok olmak güzel CA seviyorum lütfen ekleyin ama bir sorun değildir ve youssef--henry14@hotmail.fr teşekkür

samet şafak dedi ki...

oha be amma asıldınız kıza. yurdum abazanları. anca söversiniz ya da asılırsınız zaten.

muratt..: dedi ki...

hazal sn çok güzelsin sni çok sewiorm yani snnle sahilde yan yana oturup konuşmak için neleri vermezdim ki.. belki sn bu yorumu görmiceksin ama belki de görüp dikkate almıcaksın her zamankiler diceksin ama bn yinede sölemek istedm.. eğer en büyük hayranınla bi gün yemek falan yiyebilicek kadar alçak gönüllü isen bni ekle lütfen. seni çok sewiorm..D(frightening_dream@windowslive.com)

Adsız dedi ki...

korkunc güzel bi kiz.allah sansinida güzel etsin insallah.güzellerin sansi pek olmuyor mazallah.allah nazarlardan saklasin.herkesi solladin hazal.özenip yaratmis allah ne diyeyim dahaki.gözlerine bakinca insan donup kalio sadece.

Adsız dedi ki...

puhaaa yorumlara bak yav=) bizim türk milleti herkesi çok seviyo :D:D:D

enes mustafa dedi ki...

hazal gerçekten müthiş bir kız onu ve onu sevenleri seviyorum msn:nssvr@hotmail.com:D:)

Adsız dedi ki...

hazal sana hayranim. cok güzelsin. (senin kadar güzel olmayi cok isterdim.)beni eklerrsen sevinirim.
sevgi_dali_016@hotmail.com

Adsız dedi ki...

heyyyyy

zehraaaaaaaaaa dedi ki...

onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

saçların mavi iken de çok güzelsin değilkende

Adsız dedi ki...

l ben bir kısım ama bende senn asığınım ne olur mardin e gel kabalayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne olurrrrrrrrrrr hazallllll

hazal kaya dedi ki...

hazla kaya:
slm hayranlarım en hazal.hepinizin bu iltifatları için teşkkür ederim..sizleri fan clubuma beklerim

AşKınN dedi ki...

hazal Sadece Senle Tanısmak Sahilde yürümek isterdim... Cok Sade Ve qüzeLsin..!



Ltfn Yanlıs anlama eklemek Istersen .. kanarya_tan_94@hotmail.com..

Adsız dedi ki...

bence hazal kaya çok tatlı ve çok güzel bir kızdır.

damla dedi ki...

hazalcım çok tatlısın bebeyim vede behlül sana göre değil

Adsız dedi ki...

Değerli arkadaşlar ben hazal kaya . Hepinizin yüreği birbirinden güzel tabiki . sizlerin beni sevdiği gibi bende sizi seviyorum beni sadece güzelliğimden dolayı sevmenizi istemem . beni doğru dürüst aklı başımda biri olduğum için sevmenizi isterim . inşallah bir gün hepinizlee görüşme şansım olucak . e-posta adreisini verenler ise kusura bakmasınlar onları eklmek gerçekten isterdim ama ekliyemeyeceğim.. ama zaman buldukça buraya girmeyi düşünüorum . sevgi ve saygılarımla

Adsız dedi ki...

ya insan bu kadar tatlı olmaz bence sen aşkı mem nudaki en güzel en şeker kızsın bihterden bile daha hoşsun yerim seni

Adsız dedi ki...

hazalkaya bende sizin hayranınızım sizi coook seviyorum
sizin gibi bir ablam olsun isterim antepli