12 Eylül 2008 Cuma

En kötü karakter benim !

Aşk-ı Memnu dizisinde rol alan Nebahat Çehre, canlandırdığı Firdevs karakterinin dizinin en kötü karakteri olduğunu söyledi.

Yıllar önce TRT ekranlarında yayınlanan ve TRT'nin ilk versiyonunu ekrana getirmeye başladığı Aşk-ı Memnu dizisinin yeni versiyonunda Firdevs karakterini Nebahat Çehre canlandırıyor.

Nebahat Çehre, "Dizinin en kötü karakteri benim. Hiç kimseye fırsat vermiyorum. Sonuna kadar da yapıştım, madem kötü oynuyorum, kötü olayım böyle karakterler vardır" diye konuştu.

Çok keyifli bir çalışma yaptıklarını anlatan Nebahat Çehre, "Çok az bir zaman birbirimizi tanımak için ama, müthiş bir sevgi ile saygı var. Bu sevginin getirdiği bir saygı, sadece mesleki değil. Güzel gidiyor çalışma" dedi.

Kaynak : Televizyon Gazetesi

Hiç yorum yok: