12 Eylül 2008 Cuma

Aşk-ı Memnu Oyuncu Yorumları

Nebahat Çehre (Firdevs): Kendi sesiyle oynasaydı bu kadar başarılı olur muydu bilmiyorum aslında ama yinede bu şekli gerçekten çok güzel. İlk bölümdeki Nebahat Çehre'yi çok sevmemiştim, çok karikatür ve abartı bulmuştum ama 2. bölümdeki Nebahat Çehre bambaşkaydı. Finaldeki bakışı şahaneydi.

Kıvanç Tatlıtuğ (Behlül): Kıvanç'ı daha önce hiç bir dizide izlemedim. İlk defa izliyorum oyunculuğunu. Gerçekten çok ama çok güzel oynuyor. Tıpkı bir profosyonelmiş gibi, kamera orda yokmuş gibi çok doğal oynuyor. Dizinin, karakter olarak en iyi karakteri fikrimce. Kıvanç'a tebrikler...

Beren Saat (Bihter): Hiç bir bölümünü kaçırmadan izlediğim Hatırla Sevgili'de hiç beğenmediğim Beren'e bu dizide hayran kaldım. Allahım ne kadar güzel bir yüz. Gerçekten, bir çok arkadaşın dediği gibi bir bakışı yetti pek çok sahnede. Sadece ses tonuyla ilgili küçük bir sorunum var Beren Saat'le ilgili. Ses tonu yer yer çok itici geliyor kulağıma.

Selçuk Yöntem (Adnan): Kimse bana kızmasın ama dizinin kötü oyuncularından. Bir kere Beren Saat'le hiç ama hiç yakıştıramıyorum ikisini. Ekranda hiç güzel durmuyorlar. Bir de sanki her sahnede bana kasılıyormuş gibi geliyor. Böyle bir his bir de Kenan Işık'ta olurdu bana. Ya sakallarını kessin ya da daha dinamik olsun ama resmen bazı sahnelerde dede gibi yürüyor, dede gibi bakıyor, dede gibi oynuyor.

Zerrin Tekindor (Deniz): Kitap bittikten sonra aklınızda en kalmayacak karakterlerden birisiydi Matmazel de Caruton. Çünkü o dev kitapta çok az yerde karşımızda geliyordu ama dizide öyle değil. iyiki de öyle değil. Zerrin Tekindor özellikle 2. bölümde gerçekten çok etkileyiciydi. Bence dizinin en büyük avantajlarından birisi böyle bir oyuncuyu barındıroyr olması.

Hazal Kaya (Nihal): Gerçekten olağanüstü bir oyunculuk sergiliyor. Ne kadar sakin, ne kadar masum bir oyunculuk. Hazal'ı tebrik ediyorum. Gerçekten dizinin en iyi oyuncularından o da. İlerki bölümlerde acaba daha neler yapacak diye merakla bekliyorum Hazal'ı.

Nur Aysal (Peyker): İlk bölümdeki kötü oyunculuğu 2. bölümde çok gözüme batmadı. Diğer oyuncuların arasında kaynadığı için onun için iyi yada kötü demek henüz çok zor. Çok ağırlıklı bir rolü olmadığından şu an Peyker hakkında ne diyeceğimi bilmiyorum.

Rana Cabbar (Süleyman): Beyaz Gelincik'te büyük bir zevkle izliyordum kendisini. Bu dizideki ses tonunu bilerek öyle yapıyorsa yapmasın bir daha çok itici. Gerçekten ses tonu öyleyse de çok üzülürüm. Rana Bey'i de pek sevdiğimi söyleyemiyeceğim bu dizide.

Batuhan Karacakaya (Bülent): Bravo Batuhan. Nebahat Çehre, Beren Saat, Zerrin Tekindor gibi oyuncuların arasında hiç ama hiç göze batmıyor. Çok güzel bir şekilde canlandırıyorrolünü. Aynen devam.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

muhtesemmmm,olanüstü bir dizi cok zevkle izliyorum ve herksei yani bütün oyunculari beyeniyoru.kivanc tatlitug oynuyacakta iyi olmuyacakmi demi ya.Tek kelimeyle harika:)

Adsız dedi ki...

Ben diziyi sürekli takip ediyorum.Bu dizi,ye hastayım.Ne olursa olsun bu dizi çok güzel bu diziyi seviyorum.Özellikle Kıvanç TATLITUĞ ya bayılıyorum 12 yaşımda olmama rağmen hem bu diziyi izliyor hemde Kıvanç Tatlıtuğ ya bayılıyorum.Büyük olsaydım kesinlikle onunla evlenirdim yani dizideki adıyla Behlüle aşığım....:;,:*******)(